Gemeente Gemeente Kinrooi

Gemeentelijke (tot uw) dienstverlening

Gepubliceerd op  wo 08 apr 2020
Ook in deze moeilijke tijden staan wij voor u klaar. We respecteren de opgelegde maatregelen en bieden daarom een dienstverlening op maat aan. Die ziet er als volgt uit:

Gemeentehuis
Indien u een afspraak heeft, mag u zich aanmelden via de parlofoon aan de ingang van het gemeentehuis. Daarna laat één van onze collega's u binnen. Contactgegevens en openingsuren van het gemeentehuis vindt u hier terug.

Sociaal Huis
Indien u een afspraak heeft, kan u zich aanmelden via de parlofoon aan de ingang van het Sociaal Huis.  We vragen u voor alle andere zaken eerst zo veel mogelijk contact op te nemen via telefoon of e-mail. Daarna kan er voor dringende zaken een afspraak gemaakt worden.  Het Sociaal Huis is altijd per e-mail bereikbaar. Contactgegevens en openingsuren van het Sociaal Huis vindt u hier terug. 

Bibliotheek
De bibliotheek is gesloten voor publiek, maar dat wil niet zeggen dat u helemaal geen boeken kan lezen in deze periode! Kies op de site van de bibliotheek een aantal aanwezige materialen die u zou willen lezen of bekijken. Mail dat lijstje naar bibliotheek@kinrooi.be met uw lenersgegevens (lidnummer van uzelf en/of anderen) en ook een voorstel van afhaalmoment. De bib zoekt vijf materialen van dat lijstje en leent deze uit. U krijgt een mail terug met de bevestiging van de uitleningen en het afhaalmoment. U komt op het afgesproken moment naar de bib en belt gewoon aan. U krijgt het pakketje met uitleenticket mee en bent gesteld voor veel lees- en kijkgenot in uw kot.

Dienst vrije tijd en dienst zorg en ouderen (GC De Stegel)
De Stegel is gesloten, maar de diensten blijven wel telefonisch en digitaal bereikbaar. Contactgegevens en uren waarop van de diensten in de Stegel bereikbaar zijn vindt u hier terug.

Woonzorgcentrum Zorgvlied
Het woonzorgcentrum is gesloten voor bezoekers. Contact met naasten van de bewoners gebeurt via digitale kanalen. 

In deze periode willen we vragen om zoveel mogelijk zaken digitaal of telefonisch met onze diensten af te handelen en om niet-dringende zaken uit te stellen. Het kan zijn dat de telefoonlijnen bezet zijn door de overbelasting van het telenetwerk. Probeer dan later even opnieuw. Met onze excuses voor het ongemak.